1. Co wydarzyło się w ostatnim tygodniu, o czym chciałbyś nam opowiedzieć?
2. Omówienie ilustracji ze str. 14-15. Co widzisz na ilustracji. Każde dziecko wybiera jeden kolor i mówi, jakie przedmioty, zwierzęta są w tym kolorze.
3. Piosenka o kolorach
4. Zabawa znajdź po jednej rzeczy w pomieszczeniu w kolorze żółtym, pomarańczowym, zmielonym, czerwonym, niebieskim, różowym, fioletowym, czarnym, szarym, i brązowym.
5. PRZERWA
6. Siedzimy w kole, każdy z nas mówi o swoim ulubionym kolorze i dlaczego go lubi?
7. Praca z książka ćw. 2,3,4,5 i 6
Ćwiczenie 7 robimy wspólnie. Odszukaj 5 szczegółów, którymi różnią się obrazki.
Ćwiczenie 8 powiedz, w jakim kolorze są przedstawione przedmioty/rzeczy?
Ćwiczenie 10 podziel wyrazy na sylaby, wykreśl niepotrzebne kolka sylab. Każde dziecko mówi, co widzi na obrazku, mówi ile sylab ma dany wyraz i wyklaskuje, później zastanawia się czy należy wykreślić jakieś kolka sylab.
8. Przerwa lunch, Zabawy na sali gimnastycznej
9. Zabawa w głuchy telefon
10. Medytacja żabki Bezpieczne miejsce
11. Gra Magiczna torba, nauczyciel ma w magicznym pudelku różne przedmioty. Kazde dziecko losuje po jednej rzeczy i odpowiada na pytanie, Co to jest i w jakim jest kolorze, do czego służy? Możesz pobawić się z dzieckiem w domu sam w ta zabawę.
12. Zagadki
13. Czytanie książki "Nieustraszony strach na wróble" Grzegorz Majchrowski